Kategórie
 
 
 
 
 

Často kladené otázky

Ako sa môžem stať zákazníkom?

Veľmi jednoducho, pokiaľ vyplníte dotazník, náš kolega z obchodného oddelenia Vás bude kontaktovať, pričom nie je potrebné podpisovať žiadne zaväzujúce zmluvy. Kliknite TU.

 

Aký tovar môžem prepravovať?

Všetky podmienky vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy sú u nás jasne a zrozumiteľne popísané v sekcii pre firemných klientov alebo v našich VOP. 

 

Aké rozmery zásielky môžem poslať?

Všetky podmienky vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy sú u nás jasne a zrozumiteľne popísané v sekcii pre firemných klientov alebo v našich VOP.

 

Ako si vypočítam cenu prepravy?

Zadaním šírky, výšky, dlžky a hmotnosti sa vám automaticky vypočíta cena za prepravu tu po vyplnení dotazníka.

 

Prevádzkujete aj výdajné miesta?

Výdajné miesta máme tu na webovej stránke balíkových centier.

 

Na koho sa môžem obrátiť v prípade reklamácie?

Pre prípad akýchkoľvek otázok máme k dispozícii náš zákaznícky servis, ktorý Vám je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. na telefónnom čísle 18 555, alebo nás kontaktujte e-mailom reklamacie@123kurier.sk.

 

Koho môžem kontaktovať v prípade otázok s faktúrou?

Pre prípad akýchkoľvek otázok máme k dispozícii náš zákaznícky servis, ktorý Vám je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. na telefónnom čísle 18 555, alebo nás kontaktujte e-mailom info@123kurier.sk.

 

Ako fungujú časové okná?

Kuriér sám zadá, v ktorom časovom okne sa uskutoční predpokladané doručenie. Následne sa zákazníkovi odošle sms so zvoleným časovým oknom a zákazník bude upozornený aj e-mailom.

 

Fungujú časové okná aj v Českej republike?

Áno, časové okná fungujú na Slovensku, aj v Českej republike.

 

Môže si zákazník vybrať časové okno?

Bohužiaľ, časové okno si môže zvoliť iba kuriér.

 

Kedy dostanú zákazníci informáciu o tom, ktoré časové okno  kuriér zvolil?

Informácie o doručení sú zákazníkom rozosielané ihneď po tom, ako kuriér uzavrie rozvozový plán v systéme.

 

Ako dlho je zásielka uložená v Alzaboxe?
Zásielka je uložená v Alzaboxe 48 hodín.

 

Ako funguje vyzdvihnutie zásielky od Alzaboxu?
Akonáhle kuriér doručí zásielku do AlzaBoxu, dostanete SMS, v ktorej nájdete autorizačný kód. Tento kód zadáte na displeji umiestnenom na AlzaBoxe. Po zadaní kódu sa otvoria dvere poštovej schránky, v ktorej sa nachádza vaša zásielka.

 

Ako funguje platba na dobierku v Alzaboxe?
Dobierka je len online prostredníctvom odkazu v SMS/emaile. Na Alzaboxe nie je možné platiť za zásielky.

 

Aká je najväčšia možná veľkosť zásielky pre Alzabox?
45 cm x 33 cm x 58 cm

 

Aká je maximálna hmotnosť zásielky v Alzaboxe?
20kg

 

Aké sú výhody Alzaboxu?
Nepretržitá prevádzka – Alzaboxy sú aktívne 24 hodín denne.

Je bezkontaktný, bezpečný a rýchly.

Možnosť vyzdvihnutia zásielky na viac ako 500 ďalších miestach na Slovensku.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
// // //
Plná (Desktop) verzia