FAQ

Kategórie
 
 
 
 
 

Často kladené otázky

 

  1. Ako zabaliť zásielku?

Poriadne si svoj balíček zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Zvoľte vhodný obalový materiál na váhu, hodnotu či charakter prepravovaného predmetu. Myslite na to, že váš balík prechádza vozidlom, depom a opäť doručovacím vozidlom. Je v kontakte s ostatnými zásielkami, podlieha cestnej premávke a pohybe v aute a po depovom páse.

 

  1. Kedy príde kuriér po zásielku?

Kuriér prichádza po balík na druhý pracovný deň po zadaní a zaplatení objednávky na našej stránke. Presný čas vyzdvihnutia záleží od trasy kuriéra, takže vám ho nevieme vopred garantovať. Radi vám však číslo na kuriéra poskytneme.

 

  1. Kedy mi príde balík?

Balík najčastejšie doručujeme do jedného pracovného dňa od vyzdvihnutia v rámci Slovenska. Pri preprave môže dôjsť k rôznym dopravných kolíziám, preto sa môže stať, že sa doba predĺži na 72 hodín. Robíme však všetko preto, aby vám bol balík doručený čo najrýchlejšie.

 

  1. Môžem kuriérovi zaplatiť za prepravu v hotovosti?

Zaplatiť za prepravu kuriérovi nie je možné. Za prepravu platíte hneď po odoslaní objednávky cez našu platobnú bránu 24pay. Máte možnosť platby platobnou kartou alebo cez internetbanking. Kuriérovi už len odovzdáte zabalený balík.

 

  1. Je možnosť platby na dobierku?

Samozrejme. Ak máte obavu, či vám príjemca zašle peniaze na účet, môžete si cez nás zabezpečiť platbu na dobierku. Pri prevzatí tovaru náš kuriér preberie peniaze od príjemcu a my vám ich pošleme na účet.

 

  1. Za koľko dní mám peniaze z dobierky na účte?

Sumu za vybratú dobierku od príjemcu vašej zásielky posielame na IBAN zadaný v objednávke do 10 pracovných dní od jej doručenia.

 

  1. Kde sa nachádza moja zásielka?

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vašej zásielky nás neváhajte kontaktovať e-mailom alebo priamo telefonicky. Pripravte si číslo objednávky, aby sme vás rýchlejšie vyhľadali.

 

  1. Musím si vytlačiť štítok s adresami?

S týmto nemusíte mať žiadne starosti. Kuriér príde ku vám priamo s vytlačenými prepravnými štítkami, na ktorých sú obe adresy.

 

  1. Je možné doručiť zásielku na P.O. Box?

Doručenie zásielky na P.O. Box nie je možné. Zásielku musí fyzicky prevziať osoba, ktorá podpíše potvrdenie o prevzatí.

 

 

Sme tu pre vás každý deň a radi vám balík doručíme kdekoľvek.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia