Často kladené otázky
Ako sa môžem stať zákazníkom?
Veľmi jednoducho, pokiaľ vyplníte dotazník, náš kolega z obchodného oddelenia Vás bude kontaktovať, pričom nie je potrebné podpisovať žiadne zaväzujúce zmluvy. Kliknite TU.
Aký tovar môžem prepravovať?
Všetky podmienky vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy sú u nás jasne a zrozumiteľne popísané v sekcii pre firemných klientov alebo v našich VOP.
Aké rozmery zásielky môžem poslať?
Všetky podmienky vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy sú u nás jasne a zrozumiteľne popísané v sekcii pre firemných klientov alebo v našich VOP.
Ako si vypočítam cenu prepravy?
Zadaním šírky, výšky, dlžky a hmotnosti sa vám automaticky vypočíta cena za prepravu tu po vyplnení dotazníka.
Prevádzkujete aj výdajné miesta?
Výdajné miesta máme tu na webovej stránke balíkových centier.
Na koho sa môžem obrátiť v prípade reklamácie?
Pre prípad akýchkoľvek otázok máme k dispozícii náš zákaznícky servis, ktorý Vám je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. na telefónnom čísle 18 555, alebo nás kontaktujte e-mailom reklamacie@123kurier.sk.
Koho môžem kontaktovať v prípade otázok s faktúrou?
Pre prípad akýchkoľvek otázok máme k dispozícii náš zákaznícky servis, ktorý Vám je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. na telefónnom čísle 18 555, alebo nás kontaktujte e-mailom info@123kurier.sk.
Ako fungujú časové okná?
Kuriér sám zadá, v ktorom časovom okne sa uskutoční predpokladané doručenie. Následne sa zákazníkovi odošle sms so zvoleným časovým oknom a zákazník bude upozornený aj e-mailom.
Fungujú časové okná aj v Českej republike?
Áno, časové okná fungujú na Slovensku, aj v Českej republike.
Môže si zákazník vybrať časové okno?
Bohužiaľ, časové okno si môže zvoliť iba kuriér.
Kedy dostanú zákazníci informáciu o tom, ktoré časové okno kuriér zvolil?
Informácie o doručení sú zákazníkom rozosielané ihneď po tom, ako kuriér uzavrie rozvozový plán v systéme.
Ako dlho je zásielka uložená v Alzaboxe?
Zásielka je uložená v Alzaboxe 48 hodín.
Ako funguje vyzdvihnutie zásielky od Alzaboxu?
Akonáhle kuriér doručí zásielku do AlzaBoxu, dostanete SMS, v ktorej nájdete autorizačný kód. Tento kód zadáte na displeji umiestnenom na AlzaBoxe. Po zadaní kódu sa otvoria dvere poštovej schránky, v ktorej sa nachádza vaša zásielka.
Ako funguje platba na dobierku v Alzaboxe?
Dobierka je len online prostredníctvom odkazu v SMS/emaile. Na Alzaboxe nie je možné platiť za zásielky.
Aká je najväčšia možná veľkosť zásielky pre Alzabox?
45 cm x 33 cm x 58 cm
Aká je maximálna hmotnosť zásielky v Alzaboxe?
20kg
Aké sú výhody Alzaboxu?
Nepretržitá prevádzka – Alzaboxy sú aktívne 24 hodín denne.
Je bezkontaktný, bezpečný a rýchly.
Možnosť vyzdvihnutia zásielky na viac ako 500 ďalších miestach na Slovensku.